وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


همانگونه که شما خواننده فهیم در جریان هستید، هرساله شاهد این واقعیت هستیم که آزمون بورد تخصصی پزشکی پیچیده تر شده و این بدان معناست که دیدگاه طراحان سوالات این آزمون سرنوشت ساز   بر این اصل استوار است که هر ساله افراد توانمندتر ، بتوانند این سد بلند را پشت سر بگذارند.

در این بین موسسه رهپویان شریف به عنوان یکی از موفق ترین موسسات آموزشی کشور، در حوزه برگزاری آزمون های بورد تخصصی و رزیدنتی ، قصد دارد در کنار دوره های تخصصی موسسه، دوره آموزش OSCE رشته طب اورژانس را در بهار هر سال در مرکز آموزش های تخصصی رهپویان شریف بر گزار نماید.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف ، اولین دوره آموزش OSCE رشته طب اورژانس ، اردیبهشت ماه سال جاری با حضور متخصصین و رزیدنت های رشته طب اورژانس در مرکز آموزش های تخصصی موسسه رهپویان شریف برگزار شد.

این دوره تخصصی با حضور اساتید برجسته ، آقای دکتر عبدالرزاق"رتبه 1 بورد94" و


امروز روز خبرنگار است روزی که به مناسبت شهادت محمود صارمی نامگذاری شده است،او مسئول دفتر خبرگزاری در مزار شریف بود که هفدهم مردادماه 1377به‌همراه دیپلمات‌های کنسولگری جمهوری اسلامی به دست تروریست‌های طالبان به شهادت رسید و به صف رهپویان قافله شهیدان اهل قلم پیوست.

روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران این عرصه تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون،برای این قشر نجیب و تلاشکر را از خداوند عزوجل خواستارم.

مهدی حیدرپور

روابط عمومی و تبلیغات رهپویان شریف


پر واضح است موسسه انتشاراتی رهپویان شریف با 17سال سابقه مستمر و با نشر2500 عنوان کتاب به عنوان یکی از برترین ناشران حوزه پزشکی شناخته شده است.

علاوه براین در بهار سال جاری ، موسسه رهپویان شریف موفق به چاپ و انتشار چند کتاب ویژه رشته طب اورژانس شد.

دراین خصوص بایستی اشاره نمود به کتاب "مروری سریع بر فصول منتخب اصول مدیریت اورژانس" همراه با آزمون های بورد تخصصی و ارتقاء طب اورژانس، که به تلخیص و نگارش دکتر علی عبدالرزاق نژاد ، عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، و به همت واحد تولید موسسه رهپویان شریف منتشر شده است .

همچنین کتاب "چکیده ارتوپدی طب اورژانس با متد الگوریتمی" به تالیف دکتر فائزه احمدی دستجردی ، عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و به همت واحد آموزش موسسه رهپویان شریف چاپ و به انتشار رسید .

در ادامه بایستی اذعان نمود:کتاب "مروری سریع بر فصول منتخب اصول مدیریت اورژانس" براساس یکی از منابع آزمون ارتقاء و بورد تخصصی سال95، به نگارش در آمده است که مطالعه آن، در جهت موفقیت و کسب نمره بهتر در آزمون های ذکر شده بسیار موثر خواهد بود.

 این کتاب دارای سر فصل های ذیل می باشد :


سلام خدا قوت

خدمت سردبیر محترم خبرنامه رهپویان شریف

آقای سردییر عزیز من در نمایشگاه بین المللی کتاب با خبرنامه شما آشنا شدم و این نامه را برای شما می فرستم تا ترتیب اثر دهید.

امیدوارم این نامه بنده را که از سوز دل نوشته شده در خبر نامه خودتان در جایی چاپ بفرمایید که این اقایان پزشکان محترم بخوانند و بیش از این ها به بیماران مستاصل التفات بفرمایند!

داستان از این قراراست : 

برای نشان دادن یک "ام ار ای "ساده به اقای دکتر.... مجبور شدیم وقت بگیریم و مدتی توی نوبت بمانیم و ویزیت پرداخت کنیم .که البته این یکی حق ایشان است !بعد از ان همه معطلی و گرفتاری اخر نگاهی به " ام ار ای " انداخته فرمودند "باید ایشان را ویزیت کنم " میگویم " اقای دکتر این ام اری مغز شان هست ها جلوی چشم شماست ! " ولی ایشان باز هم اصرار داشتند که بیمار را معاینه کنند.





درآستانه ماه مبارک شعبان، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، کار خود را آغاز نمود و علاقمندان کتاب و کتابخوانی همچون سال های گذشته حضور پرشوری را از خود به معرض نمایش گذاشتند .

اما بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نسبت به سال های گذشته اتفاق غیر منتظره ای را برای علاقمندان به کتاب رقم زد ،چرا که محل برگزاری نمایشگاه کتاب از مصلای تهران به شهر آفتاب ، واقع در جاده تهران- قم، مجاور بارگاه امام خمینی(ره) تغییر مکان داد .

این تغییر مکان برای خیلی از ناشران غیر منتظره و در این حال پر از چالش و دغدغه بود.

 به واقع دغدغه از آن حیث که چه وضعیتی نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکننده و نحوه برگزاری نسبت به سالهای گذشته خواهد داشت.

در این بین یکی از ناشران برتر حوزه پزشکی ایران، موسسه انتشاراتی رهپویان شریف است که در بخش کتب دانشگاهی ، سالن 106، غرفه 194 مستقر می باشد.

حال روابط عمومی موسسه از مسائل و مشکلات نمایشگاه شهر آفتاب سخن به میان آورده که در ادامه می خوانیم.



به گزارش روابط عموی رهپویان شریف،"موسسه انتشاراتی رهپویان شریف" به مناسبت " بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران"دومین شماره خبرنامه علمی آموزشی و اطلاع رسانی خود را با تأکید بر مشکلات و دغدغه صنعت چاپ و نشرکشور منتشر خواهد کرد.

در این خبرنامه ، یاداشت های اختصاصی شامل ، گذری بر مشکلات و موانع نشر کشور ، طب اورژانس و مشکلات پیش رو ، آشنایی با چالش های فرا روی موسسه انتشاراتی رهپویان شریف و مقالات علمی آموزشی حوزه پزشکی منتشر خواهد شد .

علاقمندان جهت دریافت خبر نامه رهپویان شریف ، ویژه "بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران "می توانند با دفتر نشریه به شماره 66908000 تماس برقرار کنند و یا در نمایشگاه مطبوعات ، مورخه 15 الی 25 اردیبهشت ماه سال جاری که در محل نمایشگاه های دائمی شهر آفتاب برگزار می گردد ، بهبخش کتبدانشگاهی،سالن 106،غرفه 194، مراجعه نمایید.


  سلام و درود  

به اطلاع می رساند موسسه رهپویان شریف در نظر دارد به منظور ارائه هر چه بهتر و باکیفیت تر ، خدمات و محصولات خود ، مسابقه بزرگ رهپویان شریف را در موضوعات زیر برگزار نماید.

به برگزیدگان هر کدام از 6 بخش ، جوایز نفیسی اهداء می گردد.


بعثت نه این سرور، سرور ولایت است

مبعث نه این چراغ، چراغ هدایت است

خورشید چون ز شرق حرا پرتو افکند

احمد نه این فروغ، فروغ رسالت است

روابط عمومی موسسه رهپویان شریف



روز 12 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز معلم نامگذاری شده است.پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریفهمه ساله و در چنین روزی در کشورهای مختلف جهان از مقام و نقش معلمان در جامعه تجلیل می‌شود.جوامع پیشرفته جهان اهمیت آموزش عمومی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و شاید تنهاترین عامل توسعه اجتماعی دریافته‌اند و سرمایه گذاری‌های عظیم و درازمدتی را روی آن انجام داده‌اند.

در تکمیل مقدمه عنوان شده بایستی گفت : معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است. در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است:
اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: ۱ـ ۵)
بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریمترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست.

از این رو، می توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است.

هفته معلم بر کلیه معلمان و اساتید معظم گرامی

روابط عمومی موسسه انتشاراتی رهپویان شریف


حضور مدیران شرکت های برتر ایرانی در دوره تخصصی برندینگ

سومین دوره تخصصی برندینگ ایران به همت آکادمی برند ایران از دی ماه سال 94 در سالن تخصصی برند ایران درحال برگزار است.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف ، در این دوره از آموزش مدیران آینده برندینگ، مدیران شرکت های برتر ایرانی در یک دوره 9ماهه حضور دارند تا آخرین آموزش های روز دنیا در خصوص برند سازی را با حضور ،دکتر بهنود اله وردی نیک،مهندس محمدرضا شعبانعلی،دکتر محمود محمدیان،دکتر شهریار شفیعی،مهندس نادر توکلی،دکتر داود بایرامی،مهندس امیر بختایی،دکتر مسعود کیماسی،دکتر رضا صالحی،سرکار خانم لعیا بیدگلی،مهندس سلمان یافت آبادی،مهندس مجتبی محمدیان،مهندس امیر کمالی به پایان برسانند.




سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ساعت بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف،علی‌اکبر اشعری با اشاره به برگزاری دوزادهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در شهر آفتاب اظهار کرد: زمان افتتاحیه نمایشگاه یکی از مصوبات این جلسه بود. بر این اساس معین شد ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در محل شهر آفتاب مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران و افتتاح مجموعه شهر آفتاب انجام شود.

وی مشخص شدن ساعت کاری نمایشگاه را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: همچنین ساعت برگزاری نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا درباره زمان شروع و پایان نمایشگاه به اظهار نظر پرداختند. سرانجام مقرر شد تا به مانند سال‌های گذشته ساعت کاری نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۸ عصر باشد.


همگان بر این اعتقاد هستند که مجلس دهم مجلسی متفاوت از حداقل ۴ مجلس نهم، هشتم، هفتم و حتی ششم است و شاید از جهاتی تنها بتوان آن را با مجالس نخست از برخی جهات مورد مقایسه قرار داد چنانکه در مجلس اول از همه گروه‌ها در انتخابات کاندیدا شدند و ترکیب آن هم از بیشتر گروه‌های فعال در جامعه بود و نتایج مجلس دهم هم نشان داد که از تمام طیفهای سیاسی در کشور افرادی از سوی مردم انتخاب شدند به نحوی که نه مانند مجلس ششم می‌توان آن را اصلاح‌طلب و نه مانند مجالس هشتم و نهم باید آن را اصولگرا خواند. پس از اعلام نتایج انتخابات ۷ اسفند بود که نگاه‌ها به سمت کرسی‌های هیات رئیسه رفت و بر خلاف سایر انتخابات های مجلس بحث درباره اعضای صندلی‌های بالای پارلمان بسیار زود و حتی زودتر از برگزاری انتخابات مرحله دوم و مشخص شدن راهیافتگان به مجلس دهم! جالب اینکه گویی بحث هیات رئیسه در خارج پارلمان بیش از گعده‌هتی نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دهم از اهمیت برخوردار است چرا که در محافل وگعده‌های سیاسی خارج بهارستان بحث درباره نواب رئیس و رئیس از موضوعات جدی است.


http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg