وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

همانگونه که شما خواننده فهیم در جریان هستید، هرساله شاهد این واقعیت هستیم که آزمون بورد تخصصی پزشکی پیچیده تر شده و این بدان معناست که دیدگاه طراحان سوالات این آزمون سرنوشت ساز   بر این اصل استوار است که هر ساله افراد توانمندتر ، بتوانند این سد بلند را پشت سر بگذارند.

در این بین موسسه رهپویان شریف به عنوان یکی از موفق ترین موسسات آموزشی کشور، در حوزه برگزاری آزمون های بورد تخصصی و رزیدنتی ، قصد دارد در کنار دوره های تخصصی موسسه، دوره آموزش OSCE رشته طب اورژانس را در بهار هر سال در مرکز آموزش های تخصصی رهپویان شریف بر گزار نماید.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف ، اولین دوره آموزش OSCE رشته طب اورژانس ، اردیبهشت ماه سال جاری با حضور متخصصین و رزیدنت های رشته طب اورژانس در مرکز آموزش های تخصصی موسسه رهپویان شریف برگزار شد.

این دوره تخصصی با حضور اساتید برجسته ، آقای دکتر عبدالرزاق"رتبه 1 بورد94" و خانم دکتر نزادی"رتبه 10 بورد 94" برگزارشد.

دراین دوره مباحثی چون ، ATLS ، معاینات روزن ، PMP ، نوار قلب و نکات مطالعه آنها همراه با اسلایدها حاوی نکات مهم روزن و نیز مباحث آمار ، معاینات عصبی و مرور کتاب AHA به داوطلبان حاضر در این دوره تخصصی ارائه شد.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان در این دوره تخصصی ضمن رضایت کامل از مباحث ارائه شده پیشنهاد و اذعان نمودند ، برای ارائه مباحث کتب تین تینالی و هجز به همراه Mix Slide ، و بررسی نحوه ی پاسخ دهی به Interactive و توضیح مفصل تر PMP 10 ساعت آموزش در خصوص موارد درخواست شده در اولین فرصت ممکن برگزار شود.

درپایان پیشنهاد می گردد ، جهت آگاهی از دیدگا هها و نظرات داوطلبان دوره آموزش OSCE رشته طب اورژانس به بخش نظرسنجی بورد تخصصی سایت موسسه رهپویان شریف مراجعه نمایید.

امید است موسسه رهپویان شریف در راستای دانش افزایی و نیل به اهداف عالی علمی شما همواره مجموعه مورد اعتماد شما باشد.

 

 تهیه و تنظیم : مهدی حیدرپور

روابط عمومی و تبلیغات رهپویان شریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg