وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

با فلش کارت رهپویان شریف می توانید مرور مطالب خود را انجام دهید، فلش کارت  بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شود، ورژن IOS  هم در دست تولید است.

همه مطالب شما به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس شما هستند.

امکان طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات، پشتیبانی 100% از صدا و تصویر بر روی کارت ها پلاگین های فراوان برای اضافه کردن قابلیت های نرم افزار، محیط ساده و کارآمد ، سرعت بالا در بارگذاری اطلاعات و مرور آنها،

پشتیبانی کامل از text برای نوشتن فرمول ها در کارت ها، پشتیبانی از تگهای HTML برای تولید کارت هایی پویاتر همه از مزایای استفاده از نرم افزار فلش کارت موسسه رهپویان شریف است.

 شما یک جعبه درست می کنید و چند کارت به آن اضافه می کنید و با برنامه ای که نرم افزار برای شما در نظر می گیرد به مرور آنها می پردازید. 

برنامه ریزی برای زمان مرور بعدی کارت ها با استفاده از الگوریتم یادآوری خاصی انجام می شود که در هر جواب دهی به سؤال ها شما می توانید یکی از 4 حالت “یادآوری دوباره”، “سخت”، “خوب” و “آسان” را انتخاب کنید و فلش کارت بر اساس زمان مکث بر روی کارت، تعداد دوره های قبلی، تعداد فشرده شدن هریک از 4 دکمه فوق و… برنامه مرور بعدی را برای شما فراهم می کند. امکان تغییر دستی برنامه ارائه شده برای کارت ها نیز وجود دارد.

گرافهایی که از وضعیت مرور کارتها در اختیار شما قرار می گیرد به اعتماد به نفس شما کمک شایانی خواهد کرد و روند یادگیری و فعالیت شما در مرور اطلاعات رو به خوبی نشان می دهد.

درمجموع می توان گفت نرم افزار فلش کارت رهپویان شریف بسیار  قدرتمند است که به شما در به خاطر سپردن حجم زیاد اطلاعات موجود کمک می کند. 

     مهندس صالح وند

مدیر دپارتمان فناوری اطلاعات 

نظرات (۲)

با سلام. بهتر بود برای آشنایی بیشتر با محصولات فلش کارت حداقل نمونه هایی را برای مشاهده در اختیار خریدار قرار میدادید. برای خرید کتاب هم خریدار اول کتاب رو مشاهده می کند و در صورت تمایل و رضایت از مطالب کتاب آن را خریداری میکند.
هیچ توضیح قابل قبولی درمورد فلش کارت وجودنداره و ما درقبال پولی که قراره پرداخت کنیم حتی چندتا تصویر نمونه در اختیارمون گذاشته نمیشه و این یعنی بدترین حالت پشتیبانی و بازاریابی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg