وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

تلاش های چندساله اخیرخبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی،اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آنجا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است.

درتکمیل مقدمه عنوان شده بایستی افزود : برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است.

این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد. برند،(به انگلیسی: Brand) همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند.

 به واقع برند شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.


.


روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی بیست و نه فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است.

همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستمشاهی وستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست و به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاشهای خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

روز ارتش بر دلاور مردان سرزمین پارسی و مردم ایران زمین مبارک باد.

به امید سرافرازی ملت بزرگ ایران در عرصه های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی

روابط عمومی و تبلیغات رهپویان شریف


از شهدا گفتند از افتخار آفرینی هایشان و ما نشسته بودیم و گوش می کردیم .

از اینکه یک وجب خاک نیز به دشمن ندادند و ما باز هم نشسته بودیم و نگاه میکردیم باشاراتشان با انگشت به نقشه ی وطن کنج دیوار...

ما نشسته بودیم و خیلی ها هم دوست داشتند و دارند که فقط بنشینیم آن وقت تا جا دارد کتاب خاطرات بخوانیم ،تصاویرشان را بر در و دیوار کلاس هایمان و یا اتاق هایمان بچسبانیم.

نشستن ، شنیدن و نگاه کردن شد تمام کارمان.


به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف،حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام پنجمین امام شیعیان است که در سال 57 هجری قمری در مدینه متولد شد. پدر بزرگوارش امام سجاد علیه السلام و مادر والامقامش ام عبدالله است. وی اولین شخصی است که نسب پدر و مادرش به حضرت فاطمه زهرا علیهاسلام می رسد.

نام مبارک امام پنجم محمد بود . لقب آن حضرت باقر یا باقرالعلوم است ، بدین جهت که : دریای دانش را شکافت و اسرار علوم را آشکارا ساخت . القاب دیگری مانند شاکر و صابر و هادی نیز برای آن حضرت ذکر کرده اند که هریک باز گوینده صفتی از صفات آن امام بزرگوار بوده است . کنیه امام " ابوجعفر " بود .

مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبی علیه السلام است . بنابراین نسبت آن حضرت از طرف مادر به سبط اکبر حضرت امام حسن علیه السلام و از سوی پدر به امام حسین علیه السلام می رسید . پدرش حضرت سیدالساجدین ، امام زین العابدین ، علی بن الحسین علیه السلام است . تولد حضرت باقر علیه السلام در روز جمعه سوم ماه صفر سال 57هجری در مدینه اتفاق افتاد .

در واقعه جانگداز کربلا همراه پدر و در کنار جدش حضرت سید الشهداء کودکی بود که به چهارمین بهار زندگیش نزدیک می شد . دوران امامت امام محمد باقر علیه السلام از سال 95هجری که سال درگذشت امام زین العابدین علیه السلام است آغاز شد و تا سال 114ه . یعنی مدت 19سال و چند ماه ادامه داشته است. 


 شناخت ابعاد وجودی انسان آن‌قدر جذاب است که رشته‌ های پزشکی را به یک از پرطرف‌دارترین رشته‌های منتخب در بین جوانان ایرانی تبدیل کرده است.

حال آنکه قبولی در رشته های پزشکی زحمت فراوان ، برنامه ریزی منسجم و همت عالی می خواهد تا به هدف نزدیک و به موفقیت لازم دست یابید.

در این خصوص موسسه رهپویان شریف، که یکی از برترین ناشران حوزه پزشکی کشور و مجری طرح های نوین در زمینه آمادگی آزمون های بورد تخصصی رزیدنتی و یکی از موفق ترین برگزارکنندگان آموزش های آنلاین در کشور می باشد، در راه نیل به اهداف عالی علمی شما چند توصیه ی کلیدی را در این یاداشت جمع آوری نموده تا شمار کاربران با مطاله آن بتوانید درصد موفقیت خود را بالا ببرید .


ازجمله ویژگیهای فطری تمامی موجودات جهان غریزه پاکیزگی و میل به نظافت می باشد و انسان نیز به عنوان اشرف مخلوقات به طور ذاتی به سلامتی و تامین تندرستی خود علاقه مند است 

بهداشت در واقع زیر بنای فعالیتهای اقتصادی و پیشرفتهای اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی می باشد و جامعه سالم و تندرست می تواند از منافع خود دفاع، و حقوق خود را کسب کند.

بدین منظورسازمان جهانی بهداشت در جهت پیشگیری،شناسایی و واکنش به شیوع بیماریها7اوریل را روز جهانی بهداشت نامگذاری کردند.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف،روز جهانی بهداشت همه ساله روز 18 فروردین(7 آوریل) به عنوان روز جهانی بهداشت در کشور های مختلف جهان گرامی داشته می شود . در چنین روزی در سال 1948 میلادی در نیویورک، نخستین اساسنامه ی کنفرانس بین المللی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی تدوین گردید.همچنین در ژوئن همان سال نخستین مجمع عمومی سازمان بهداشت جهانی در ژنو با حضور نمایندگان بیش از شصت و یک کشور جهان تشکیل شد . از آن سال به بعد همه ساله چنین روزی به عنوان روز جهانی بهداشت در کشورهای مختلف گرامی داشته می شود .

دراین بین در ایران روز 18 فروردین روز سلامت و 24-17فروردین ، هفته سلامت نام گذاری شده است .


Newsاجرای قانون مالیات‌های مستقیم در حالی امسال کلید خورد که براساس قانون مذکور سازمان امور مالیاتی کشور اجازه ورود به حساب‌های بانکی افراد را دارد. «طبق ماده ۱۶۹ مکرر این قانون، به منظور شفافیت فعالیت‌های اقتصادی و استقرار نظام یکپارچه اطلاعات مالیاتی، پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی شامل مواردی نظیر اطلاعات مالی، پولی و اعتباری، معاملاتی، سرمایه ای و ملکی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان مالیاتی ایجاد می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف و به نقل از مهر،ایجاد بانک اطلاعات مالیاتی کشور طی چند سال اخیر به عنوان یکی از نیازهای مالیاتی کشور مطرح شده که حال با اجرایی شدن این قانون عملیاتی می شود. طی این سال‌ها هر بار که موضوع ورود و سرکشی دولت به حساب‌های بانکی مطرح شده، افراد و شخصیت های مختلف دولتی، خصوصی، بانک‌ها، مقامات، کارشناسان اقتصادی، فعالان اقتصادی، مردم و غیره نسبت به آن واکنش های مختلفی داشته اند.


زن مصنوعی-عروسک انسان نماعروسک‌های انسان نما در سایزها و شکل‌های مختلف از بلوند و مشکی گرفته تا سفید و سیاه و لاغر و چاق به گونه‌ای تولید شده‌اند که هر سلیقه‌ای را در بر بگیرند. این محصول ضد‌‌ انسانی که مستقیما سلامت اخلاقی، فکر و اندیشه جوانان کشورها را نشانه گرفته با قیمت بسیار ارزان به فروش رسیده و د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م قرار گرفته است.

این عروسک‌ها که عموما با اندام زنانه ساخته می‌شود از لحاظ فیزیکی تمام ویژگی‌های یک جسم زنانه را دارد. این عروسک ها توسط شرکت چینی تروکمپانیون تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف، به گفته بسیاری از دانشمندان، نتیجه رواج و استفاده از این عروسک‌ها شیوع رفتارهای بیمارگونه پرخاشگری های جنسی بدون توجه به ابعاد روحی و روانی رابطه جنسی است. 


عقده مجموعه ای از عواطف، افکار، ادراکات و خاطره هایی است که در ناخودآگاه شخصی جای دارند و حاصل تجربه های هر فرد در زندگی او و مخصوصا در دوران کودکی هستند.

البته لازم نیست عقده ها فقط جنبه منفی داشته باشند؛ مثلا هنرمندی که ذهنش را زیبایی اشغال کرده است، هرگز به اثری که کمتر از یک شاهکار باشد، رضایت نمی دهد و در طی این مسیر سخت از انرژی عقده خود برای دستیابی به هدفش بهره می گیرد؛ بنابراین همه افراد به صورت پیش فرض عقده هایی درون خود دارند. به قول یونگ: «هیچ کس عقده ندارد، بلکه عقده، او را دارد.»
در واقع وقتی گفته می شود کسی عقده دارد، به آن معنی است که او حواسش پریشان چیزی است؛ به طوری که به سختی می تواند به مسئله دیگری فکر کند. 


از آنجا که هیچ تضمینی برای افزایش طول عمر وجود ندارد، تحقیقات زیادی در پی آن هستند که بتوانند داشتن عمر طولانی و توام با سلامت را امکان‌پذیر کنند. برای کمک به افزایش سلامت خانم‌ها، در این مطلب به پنج نوع بیماری پرداخته‌ایم که جزء نگرانی‌های بزرگ خانم‌ها محسوب می‌شوند؛ بیماری قلبی، سرطان سینه، پوکی استخوان، افسردگی و بیماری خودایمنی.
به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف ،دکتر سارالین مارک معتقد است که زنان باید در فواصل زمانی مشخص با پزشک‌شان ملاقات کنند تا بتوانند سابقه خانوادگی بیماری خود را شناسایی کنند، درباره این بیماری‌ها اطلاعات کافی داشته و به بدن خود توجه داشته باشند. دکتر مارک، مشاور ارشد پزشکی سازمان سلامت زنان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در این رابطه می‌گوید: «شما باید بدانید چه چیزی حال‌تان را خوب می‌کند و چه وقت خوب نیستید. فهمیدن حالت‌های بدن کلید سلامت شماست.»

اگر خانم هستید و می‌خواهید بیشتر عمر کنید، این مطلب مخصوص شماست.


رابطه جنسی یکی از مهمترین ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) و مسئله عجیب و غریب و چندش آور نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند.
متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش این مسئله به فرزندان خود کوتاهی می کنند .

به واقع ارتباط جنسی یک رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در این ارتباط هم، از کلام و بیان استفاده کنیم و به طرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم که ما برای یک ارتباط لذت بخش به چه چیزی نیاز داریم.

در این خصوص روابط عمومی رهپویان شریف،قصد دارد در این یاداشت بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی را به شما خواننده گرامی معرفی نماید.


اوتیسم یک اختلال عصبی است که عملکرد مغز را تحت تاثیر قرار می دهد. بدین منظور در این دهکده ی جهانی 7 سال است که سوم آوریل(مصادف با چهاردهم فروردین ماه) به عنوان روز جهانی اتیسم و آگاه سازی برای آن نام گذاری شده است .

به واقع این روز برای اولین بار در سال 2008توسط مجمع عمومی سازمان ملل و به اتفاق آرا با هدف افزایش آگاهی در مورد این بیماری شکل گرفت. هر کشور، به گونه ای خاص این روز را یادآوری می کند، برای مثال در آنتاریو در کانادا، به مناسبت این روز پرچمی برافراشته می شود و در انگلیس و ایرلند برای حمایت از این بیماران، لباس راحتی (لباس مناسب منزل) به تن می کنند.اما هنوز در کشور ما کاری که درخور و شایان ذکر باشد برای این روز انجام نگرفته است.

دراین راستا روابط عمومی رهپویان شریف قصد دارد دراین یاداشت شما خواننده گرامی را با مفهوم اوتیسم و مشکلات این بیماری آشنا نماید تا شاید رسالت اطلاع رسانی خود را به نحوی که در خور شأن این عزیزان باشد انجام داده باشد.


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیدکترسیادی معاون بهداشت وزارت بهداشت ابراز داشتند:عملیاتی شدن پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان ستون فقراتی کارماست.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف و به نقل از وبدا،معاون بهداشت چندی پیش در جمع خبرنگاران گفتند:این کار به طور مستمر در طول سال توسط بنده، مدیران و کارشناسان معاونت بهداشت وزارت انجام می شود.

دکتر سیاری با اظهار اینکه شناخت از سه طریق مطالعه، مشاوره و مشاهده به دست می آید اضافه کرد: در روزهای آغازین سال از شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، قائن، زیرکوه و بیرجند بازدید انجام گرفت تا از نزدیک پیشرفت برنامه های طرح تحول را مشاهده و با ابعاد مختلف نحوه اجرای برنامه در واحدهای ارائه خدمت آشنا شوم.


یکی از روز های ایام نوروز که بسیار جذاب و پرطرفدار است روز پایانی نوروز و روز سیزده بدر می باشد که اقوام ایرانی برای این روز برنامه ها و مراسم خاصی را تدارک می بینند.

به عبارتی دیگر سیزده‌بدر یکی از بهترین روزهای نوروز می‌باشد. مردم پس از انجام 12‌روز برگزاری جشنهای سال نو، روز سیزدهم را در دل طبیعت می‌گذرانند.

اما بایستی به این واقعیت اشاره نمود که : سخن پیرامون جشن «سیزده بدر»، همانند دیگر جشن های ملی و باستانی ایران، نیاز به پژوهش زیاد و مقدمه چینی ای طولانی دارد، به ویژه جشنی مانند سیزده بدر با این گستره ی برگزاری و سابقه ی طولانی که این پهنه و زمان تغییراتی ژرف در آیین ها و مراسم ویژه ی این روز ایجاد کرده است.

 در این خصوص روابط عمومی رهپویان شریف قصد دارد در این یاداشت شما خواننده گرامی را با مفهوم سیزده بدر و حقایقی در مورد این روز آشنا نماید.

در این راستا کوشش بر این بوده است تا خردورزانه ترین و مستندترین گفتارها، نوشتارها و نگرش ها را در زمینه جشن سیزده بدر گردآوری کنیم.

در ادامه با ما همراه شوید.


میلادش تولد بهاراست ؛ تولد آب است و تولد هر چه پاکی و زلالی . میلادش از هر سو رحمت است. از آن جهت که ادامه ی راه انبیاست. فاطمه ( س) امتداد راه انبیاست. اگر او نبود، طریق انبیا ابتر می ماند و این سلسله ی پیوسته به بن بست می رسید.

و او شد مادر بی همتا و بی نظیر هر دوجهان و او شد بانــــــوی آبــــــــ و آئینــــــه

و ما باید همیشه در خدمت مادر و پایببند او باشیم چون بهشت زیر پای مادران است و نتیجه خدمت به مادران نعمت های بهشتی است که نصیب ما خواهدشد.

روزت مبارک ای مادر بی همتا

روابط عمومی و تبلیغات رهپویان شریف


درابتدا به این جمله دقت کنید " راه‌های طلایی برای کاهش وزن "خوب حالا به اصل داستان توجه کنید

کلیه افرادی که با مشکل افزایش وزن و چاقی رو‌به‌رو هستند، سعی می‌کنند با روش‌های مختلف چربی‌های اضافه خود را آب کنند.

به‌عنوان مثال بارها از گوشه و کنار شنیده‌اید که آب کرفس یک نوشیدنی موثر در حذف چربی‌های اضافی است! اما آیا واقعا این گفته صحت دارد یا نه؟! 

دراین خصوص روابط عمومی موسسه رهپویان شریف،بعضی از شایعات نادرست تغذیه‌ای را که در‌مورد کاهش وزن رایج است،به همکاری دکتر رضا راست‌منش،برای شمادراین یاداشت معرفی خواهدکرد.


به گزارش روابط عمومی موسسه رهپویان شریف،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.
 
السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه.

http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg