وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

نظرات (۱)

سلام خدا قوت
خدمت سردبیر محترم خبرنامه رهپویان شریف
آقای سردییر عزیز من در نمایشگاه بین المللی کتاب با خبرنامه شما آشنا شدم و این نامه را برای شما می فرستم تا ترتیب اثر دهید.
امیدوارم این نامه بنده را که از سوز دل نوشته شده در خبر نامه خودتان در جایی چاپ بفرمایید که این اقایان پزشکان محترم بخوانند و بیش از این ها به بیماران مستاصل التفات بفرمایند!
داستان از این قراراست :
برای نشان دادن یک "ام ار ای "ساده به اقای دکتر.... مجبور شدیم وقت بگیریم و مدتی توی نوبت بمانیم و ویزیت پرداخت کنیم .که البته این یکی حق ایشان است !بعد از ان همه معطلی و گرفتاری اخر نگاهی به " ام ار ای " انداخته فرمودند "باید ایشان را ویزیت کنم " میگویم " اقای دکتر این ام اری مغز شان هست ها جلوی چشم شماست ! " ولی ایشان باز هم اصرار داشتند که بیمار را معاینه کنند.
اقای سردییر محترم من اصلا نمیفهمم وقتی عکس خود مغز یک نَفَر بدون هیچ پوششی آن هم در مقاطع مختلف و با روش های گوناگون چاپ کرده اند دیدن صورت و بدن آن فرد چه کمک بیشتری میکند ؟ و وقتی که ما ویزیت را هم پرداختیم جز همکاری نکردن و زبانم لآل آزار! چه نامی روی آن میشود گذاشت ؟
تازه ما به اقای دکتر تمام علت های به وجود آوردن بیماری مغز در ایشان را از استرس و مشکلات زندگی تا ضربه های مغزی کودکی همه و همه را مفصلا توضیح دادیم.
من واقعا نمیفهمم این معاینه دیگر چه صیغه ایست که هی میفرمایند باید بیمار را معاینه کنند و شرح حال بگیرند ؟! میگویم هرچه میخواهید بفرمایید تا من حالت هایش را برای شما توضیح بدهم . میزنند به شوخی که اگر این طور بود دیگر مطب نمی آمدم و در منزل پای اینتر نت همه بیماران را ویزیت میکردم ! میگویند بیماری های جورواجوری هست که باعث اختلال حرکت و تفکر میشوند و فقط با معاینه میشود تشخیص داد .
خلاصه اینکه قضیه را پیچ دار میکنند .
چند بار توضیح میدهم که آوردن مریض خیلی سخت است به راحتی راه نمیرود تازه روحیه دکتر رفتن را هم ندارد آن هم دکتر اعصاب ! فکر میکردم حداقل این مطلب را خود ایشان که متخصص اعصاب هستند درک کنند ولی فایده ای نداشت حرف همان بود که اول گفتند.
آخر سر هم بعد از این همه بحث و اطلاعاتی که دادیم به خانم منشی دستور میدهند که ویزیت ما را پس بدهد و اگر خواستیم به همراه بیماربرای ما وقت جدید بگذارد .
انگار که ما مشکل مالی داریم ! این دیگر از آن حرف هاست ! و وقتی هم که باز اعتراض میکنیم و حتی میگویم هر چقدر بیشتر بخواهید میدهیم میفرمایند "حق بنده و حق اون بیمار خیلی بیش از این هاست !"
واقعا شما اقای سردییر فکر میکنید منظورشان از حق بیشتر چه بود ؟ یعنی باید باز هم پول بیشتری میدادیم یا میخواستن بگن کار معاینه شون مثلا خیلی مهمه ؟!
در پایان یاد این مثل می افتم که هر دم از این بام بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg