وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

همگان بر این اعتقاد هستند که مجلس دهم مجلسی متفاوت از حداقل ۴ مجلس نهم، هشتم، هفتم و حتی ششم است و شاید از جهاتی تنها بتوان آن را با مجالس نخست از برخی جهات مورد مقایسه قرار داد چنانکه در مجلس اول از همه گروه‌ها در انتخابات کاندیدا شدند و ترکیب آن هم از بیشتر گروه‌های فعال در جامعه بود و نتایج مجلس دهم هم نشان داد که از تمام طیفهای سیاسی در کشور افرادی از سوی مردم انتخاب شدند به نحوی که نه مانند مجلس ششم می‌توان آن را اصلاح‌طلب و نه مانند مجالس هشتم و نهم باید آن را اصولگرا خواند. پس از اعلام نتایج انتخابات ۷ اسفند بود که نگاه‌ها به سمت کرسی‌های هیات رئیسه رفت و بر خلاف سایر انتخابات های مجلس بحث درباره اعضای صندلی‌های بالای پارلمان بسیار زود و حتی زودتر از برگزاری انتخابات مرحله دوم و مشخص شدن راهیافتگان به مجلس دهم! جالب اینکه گویی بحث هیات رئیسه در خارج پارلمان بیش از گعده‌هتی نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دهم از اهمیت برخوردار است چرا که در محافل وگعده‌های سیاسی خارج بهارستان بحث درباره نواب رئیس و رئیس از موضوعات جدی است.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف،درسایت و تلگرام نماینده تبریز متنی درباره فعالیت کمپین دعوت از دکتر پزشکیان برای حضور درهیات رئیسه مجلس منتشر شده است که در آن آمده است: طی چند روز گذشته کمپینی با عنوان دعوت از دکتر پزشکیان برای کاندیداتوری در هیات رئیسه مجلس دهم در فضای مجازی ایجاد شده است، دفتر آقای دکتر مسعود پزشکیان ضمن تشکر از این هواداران، ضروری می‌داند توضیحات لازم را برای تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم عزیز برساند: شخص آقای دکتر مسعود پزشکیان و همچنین هیچ‌کدام از اعضای دفتر و ستاد ایشان در جریان این اقدام هواداران نبوده‌اند و همچون مردم عزیز با انتشار اخبار این کمپین از کم و کیف آن اطلاع حاصل کرده‌اند و این کمپین صرفا از سوی هواداران ایشان ایجاد شده است. با این حال گفتنی است که در روزهای پس از انتخابات ٧ اسفند، برخی از منتخب مردم تبریز جهت کاندیداتوری در جایگاه‌های مدیریتی مجلس آینده دعوت کرده‌اند و همچنین سوال درباره کاندیداتوری دکتر مسعود پزشکیان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس دهم جزو بیشترین تعداد از سوالاتی است که این روزها بارها از سوی خبرنگاران رسانه‌های مختلف از ایشان پرسیده می‌شود. دکتر مسعود پزشکیان طی گفت‌وگوهای مختلف با رسانه‌ها، ضمن تاکید بر این نکته که برای تاثیرگذاری در مجلس، لزوما نیازی به حضور در جایگاه مدیریت نیست و افراد می‌توانند در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به عنوان نماینده تاثیرگذار باشند، یادآور شده‌اند که هیات رئیسه مجلس دهم را ترکیب نهایی مجلس مشخص خواهد کرد و باید منتظر دور دوم انتخابات و نتایج آن بود.» بنابراین دفتر او حضور و تمایل پزشکیان برای حضور در نایب‌رئیسی را رد نکرده و فعالیت کمپین را هم امری خوب دانسته است.

نظرات (۱)

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر پزشکیان، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg