وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

پانزدهمین جشن سپاس موسسه رهپویان شریف ،20 اسفند94 باحضور مدیرعامل و نزدیک به پنجاه نفر از پرسنل موسسه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رهپویان شریف، جشن سپاس با حضور آقای دکترشریف مدیر عامل ، خانم دکتر بهاءالدینی قائم مقام ، مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف و پرسنل این مجموعه ، پنج شنبه 20 اسفندماه سال جاری در محل تالار ارکیده برگزارشد.

دراین مراسم ابتدا آقای دکتر شریف، مدیرعامل موسسه رهپویان شریف ضمن اشاره به برگزار مراسم قدردانی طی سالهای گذشته و تاثیر مثبت آن در عملکرد پرسنل رهپویان شریف و روند رو به رشد موسسه درسطح فعالان حوزه نشر پزشکی، خاطرنشان نمودند که این مراسم هرساله ، به منظور تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل خدوم این موسسه برگزار می شود .

در پایان دکتر شریف از برنامه های سال جدید و میزان همکاری واحدهای مختلف سخن گفتند و خواستار همت مضاعف در خصوص اجرای هر چه بهتر اهداف موسسه در سال 95 شدند.

در ادامه معاونت موسسه رهپویان شریف صحبت خود را با تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیریت موسسه آغاز نمودند و ضمن تشکر از مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف رهپویان شریف، خواستار همکاری در سایه همدلی و همزبانی واحد های مختلف موسسه شدند.

ایشان در پایان با اشاره به شعار موسسه " من دوست دارم برند رهپویان شریف را "ضمن دعوت حاضرین در مراسم به تکرار شعار موسسه صحبت خود را با آرزوی سالی پر از موفقیت و بهروزی برای مجموعه به پایان رساند.

در بخش دوم این مراسم مدیران واحدهای اداری و منابع انسانی، تولید، فروش، فناوری اطلاعات، حسابداری ، روابط عمومی و تبلیغات ، انتشارات و پشتیبانی ضمن اشاره به موفقیت های مجموعه در سال های جاری ، گزارشی از عملکرد سالیانه واحدهای مربوط به خود را ارائه نمودند و آرزوی موفقیت موسسه را درسال95 خواستار شدند .

در پایان حاضرین با روی خوش و تبریک سال جدید به یکدیگر مراسم را به پایان رساندند.

امید است جشن سپاس در راه اعتلای فرهنگ سپاس ، به منظور قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل موسسه ، به عنوان یکی از رسالت های رهپویان شریف درسالهای آتی همچنان ادامه یابد.

تهیه و تنظیم : مهدی حیدرپور

روابط عمومی و تبلیغات موسسه رهپویان شریف

http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg