وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

زن مصنوعی-عروسک انسان نماعروسک‌های انسان نما در سایزها و شکل‌های مختلف از بلوند و مشکی گرفته تا سفید و سیاه و لاغر و چاق به گونه‌ای تولید شده‌اند که هر سلیقه‌ای را در بر بگیرند. این محصول ضد‌‌ انسانی که مستقیما سلامت اخلاقی، فکر و اندیشه جوانان کشورها را نشانه گرفته با قیمت بسیار ارزان به فروش رسیده و د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م قرار گرفته است.

این عروسک‌ها که عموما با اندام زنانه ساخته می‌شود از لحاظ فیزیکی تمام ویژگی‌های یک جسم زنانه را دارد. این عروسک ها توسط شرکت چینی تروکمپانیون تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رهپویان شریف، به گفته بسیاری از دانشمندان، نتیجه رواج و استفاده از این عروسک‌ها شیوع رفتارهای بیمارگونه پرخاشگری های جنسی بدون توجه به ابعاد روحی و روانی رابطه جنسی است. 
علاوه بر آن در حالی که توجه بسیاری از کشورهای اسلامی که روابط باز دختر و پسر در آن تأیید نمی‌شود بر روی تسهیل ازدواج و فراهم آوردن امکاناتی برای شروع زندگی مشترک میان جوانان معطوف شده است، با وجود آفاتی از قبیل ورود عروسک‌های انسان نما مشکلات بسیاری را برای دولتها به وجود خواهد آورد و انرژی که باید صرف رسیدگی به موضوعات اشتغال، اوقات فراغت، آموزش و ازدواج جوانان شود از این پس صرف مقابله با این قبیل پدیده‌ها خواهد شد.
از طرفی نباید غافل شد، در صورتی که ممکن است برخی از جوانان تنها به دلیل کنجکاوی نسبت به این عروسک‌ها و اخبار پیرامون آن توجه نشان دهند بی توجهی خانواده‌ها و مسئولین به گسترش و عادی شدن آن می‌تواند فاجعه‌آفرین باشد.

زن های مصنوعی-عروسک های انسان نما

در این بین کارشناسان مسائل اجتماعی و مشاوران روانشناسی ابراز نمودند،شاید برای عده‌ای این سوال پیش بیاید که مشتریان عروسک‌های انسان نما چه کسانی هستند؟ در واقع برقراری رابطه جنسی با استفاده از ابزار و عروسک در علم روانشناسی مسأله نوظهوری نیست. بلکه این پدیده نوعی بیماری جنسی محسوب می‌شود که از آن به عنوان یادگارخواهی، یادگارپرستی یا فتیشیسم جنسی  یا به اختصار فتیش جنسی نام برده می‌شود.
فتیشیسم جنسی وضعیتی روان‌شناختی است که در آن یک شیء (fetish) سبب برانگیختگی و ارضای جنسی می‌شود. این حالت به صورت ابراز تمایل و جاذبه جنسی نسبت به اشیای مادی (همچون لاستیک، چرم، پارچه و..) یا موارد دیگر (همچون اندامی از بدن) بروز می‌کند. 
بسیاری از افرادی که به این مشکل دچار می‌شوند تنها از سر کنجکاوی در دام آن افتاده و به عبارتی نسبت به برقراری رابطه جنسی با جسم مصنوعی دچار اعتیاد شده‌اند. همین مسأله نشان می‌دهد که تنها هدف از تولید این محصول به دام انداختن جوانان و به طور کلی خانواده‌هاست.

دراین خصوص تعدادی از علماء و اندیشمندان اسلامی با اعلام موضع نسبت به این پدیده جدید غیراخلاقی بر حرام بودن استفاده از آن تاکید کردند همانگونه که دکتر سید مبروک استاد مسائل دینی دانشگاه الأزهر مصر در این باره اظهار داشت که برقراری رابطه با این ماکت انسان نما در شمار روابط غیر شرعی قرار می گیرد چرا که این امر لذت بردن از راهی غیر از آنچه خداوند متعال ما را مجاز کرده است می‌باشد بنابراین این فعل بدون شک حرام شرعی است.

در پایان و به نظر نگارنده"مهدی حیدرپور"گاهی بشر تا جایی در فساد و تنوع طلبی پیش می‌رود که حتی تصورش برای انسان ممکن نیست.به واقع به نظر می‌رسد که مسئله حس جنسی در حال تبدیل شدن به یک غریزه حیوانی به دور از احساس و عاطفه انسانی است و حتی به گفته برخی کارشناسان دیگر کار از کار گذشته است. این بار فساد و تباهی با چهره زیبای یک عروسک چینی خود را می‌نمایاند. اما معلوم نیست بدون چاره اندیشی برای حل این مسئله دام بعدی چه بوده؟ و چگونه ظاهر خواهد شد؟

تهیه و تنظیم : روابط عمومی رهپویان شریف

برگرفته tebyan

نظرات (۱)

باعث تاسفه..
ما دریک سیکل معیوب افزایش سن ازدواج،افزایش هزینهای ازدواج وسختگیریها فرو غلطیدیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg