وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

پیوند کلیه در حال حاضر در دنیا یک مساله حاد پزشکی و یکی از بیماری های شایع است. از جمله بحران های شایع در امر پیوند کلیه، کمبود عضو است. برای درک بهتر این موضوع باید این گونه بگویم که در سال 2014، چهار هزار بیمار تحت دیالیز در آمریکا که در انتظار کلیه پیوندی بودند جان خود را از دست دادند و لیست انتظار پیوند کلیه در آمریکا به بالای 110 هزار نفر رسیده است. در دنیا تشویق زیادی برای اهداء اعضای بیماران مرگ مغزی جهت پیوند کلیه وجود دارد. خوشبختانه در کشور ما نیز در زمینه پیوند کلیه به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به 35- 40 سال است که برنامه ریزی های اساسی صورت گرفته و به لطف خدا در حال حاضر ایران دارای کمترین لیست انتظار پیوند کلیه در دنیا است.

به گرارش روابط عمومی رهپویان شریف ، از جمله عوامل تاثیر گذار در موفقیت مدل ایرانی پیوند کلیه، مددکاران پیوند کلیه هستند. آنها که افرادی خارج از تیم پزشکی هستند، با خانواده فرد مرگ مغزی مشاوره می کنند تا با اهدای اعضای فرد مرگ مغزی موجب نجات جان بقیه بیماران شوند. در واقع اهداء این اعضا، همیشه به عنوان یک صدقه جاری می تواند برای فرد مرگ مغزی باقی بماند. روش پیوند کلیه ایران در تمام کنگره های جهانی مورد بحث و توجه است. نتایج پیوند کلیه ما در مراکز ثبت پیوند کلیه در هایدلبرگ آلمان ثبت شده و نتیجه کارکرد یکساله ی کلیه در ایران جزء بهترین آمار جهانی است. از جمله دلایل این موفقیت این است که کلیه بلافاصله بعد از برداشتن پیوند زده می شود و امکانات به گونه ای است که پیوند ها در محل و شهری که بیمار مرگ مغزی وجود دارد انجام می شود و دیگر نیازی به انتقال فرد مرگ مغزی جهت انجام جراحی نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg