وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

سجاد حجازی، وکیل دادگستری و از معترضین به سوابق تحصیلی آزمون دستیاری سال جاری در گفت‌وگو به ایسنا اظهار کرد: بیش از ۲۳۰۰ نفر از پزشکان عمومی که در آزمون دستیار تخصصی سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ شرکت کرده بودند اعتراض خود را به ۲ بند از دفترچه آزمون اعلام می‌دارند.

این وکیل دادگستری افزود: این ۲ بند شامل تأثیر معدل دوره پزشکی عمومی به میزان ۵ درصد و تأثیر نمره امتحان پیش‌کارورزی به میزان ۱۰ درصد به صورت مثبت در نتیجه آزمون دستیاری امسال است.

حجاری، تشریح کرد: پزشکان شرکت کننده معتقد هستند این دو بند دفترچه آزمون به دلایل مختلف خلاف قانون و عدالت است، که مهم‌ترین علل این ادعا این است که مصوبه‌ای که در سال ۱۳۹۳ تصویب شده و امروز اجرا می‌شود نسبت به ایشان عطف به ما سبق می‌شود.

به این معنا که کسانی که امسال در امتحان دستیاری شرکت می‌کنند حداقل قبل از دو سال پیش آزمون پیش کاروزی داده‌ و حداقل پنج۵ سال پیش شروع به گذراندن امتحانات دوره پزشک عمومی کرده‌اند، بنابراین وقتی گفته می‌شود نمراتی که ۷-۵ سال پیش کسب کرده‌اید در نتیجه آزمون دستیاری مؤثر است مصداق عطف به ما سبق شدن قوانین و نادیده گرفتن حقوق نادیده گرفتن مکتسبه ایشان است.

حجازی تصریح کرد: چرا که این گروه در گذشته امتحان و نمره پیش کارورزی را به نسبت حد نصابی گذرانده‌اند و هیچ وقت قرار نبوده این موضوع در نتیجه آزمون آن‌ها مؤثر باشد و با توجه به اینکه بین آزمون تخصصی پزشکی این امتحان به صورت رقابت فشرده برگزار می‌شود جابجایی حتی یکی دو رتبه شخص را از هدف تحصیلی خود دور می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg