وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

در بساط دستفروش‌های خیابانی و مترو و حتی مغازه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، ردپای محصولات قاچاق آرایشی را می‌شود پیدا کرد؛ محصولاتی که خیلی وقت‌ها مردم نمی‌دانند که قاچاق است.

به گزارش رهپویان شریف ، دکتر منصور نصیری ‌کاشانی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو مرکز تحقیقات پوست تاکید می‌کند: «شرایط نگهداری محصول بسیار حیاتی است، به گونه‌ای که هر محصول آرایشی و بهداشتی باید در دما و رطوبت خاصی نگهداری شود . اما قاچاقچیان به این نکات اصلا توجهی ندارند و فقط هدفشان این است که محصول تحت هر شرایطی که شده، وارد کشور شود. به همین دلیل نیز حتی اگر محصول قاچاقچیان، جنس اصلی و واقعی باشد، باز هم کیفیت و سلامت آن مورد تائید نیست.»

همچنین به گفته نصیری کاشانی، «وقتی شرایط نگهداری محصولات آرایشی و بهداشتی رعایت نشود، ممکن است ترکیبات و مواد سمی تولید شود که سلامت بدن را به مخاطره بیندازد. عمده لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، چون شرایط نگهداری درستی ندارد و ترکیبات آنها مشخص و استاندارد نیست، می‌تواند عوارض پیش‌بینی نشده‌ای را به بدن انسان تحمیل کند که حساسیت پوستی، ساده‌ترین آنهاست.» البته همه این حرف‌ها و عوارض با این پیشفرض است که لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، جنس اصلی باشد، اما اگر این اجناس قاچاق، تقلبی هم از آب دربیاید، آن وقت این محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق، عوارضی مضاعف برجا خواهد گذاشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg