وبلاگ رهپویان شریف

وبلاگ آموزشی،خبری،تحلیلی
nofollow

رهپویان شریف درقاب تصویر

آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۰۶:۴۳ - علیرضا برق
    B
  • ۱۰ فروردين ۹۵، ۱۲:۱۶ - علی رضا
    سلام
محل لوگوی شما

به روایت تصویر

تابلو سلامت

احمدرضا سروش رییس بیمارستان شریعتی ؛ازساخت فاز اول بیمارستان شریعتی با 800 تخت خواب خبر داد و گفت: ساخت بیمارستان جنرال( عمومی ) شریعتی با موافقت وام مصوب 2 میلیون یورویی ، اخذ زمین شهری و موافقت کمیسیون ماده 5 تا چند روز دیگر آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان 4 تا 5 سال زمان می برد، افزود: بیمارستان جنرال شریعتی در غرب تهران با جدیدترین استانداردهای روز دنیا ساخته می شود که تلاش داریم در زمان مقرر این بیمارستان ساخته و مجهز شود.

سروش در خصوص هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان عنوان کرد: هزینه ساخت چیزی حدود مبالغ دریافتی است اما هزینه های تجهیز آن هنوز تخمین زده نشده است.

وی در خصوص دستگاه های شرکت کننده در ساخت بیمارستان عمومی شریعتی بیان کرد: فاز اول این بیمارستان 800 تخت خوابی می تواند قابلیت هزار و 600 تخت را نیز داشته باشد که وزارت بهداشت، اقتصاد، دانشگاه ها، شهرداری تهران ومنطقه 22 ، معاونان وزارت مسکن، قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی و معاونان وزارت بهداشت همگی در این برنامه شرکت داشته اند.

رییس بیمارستان شریعتی خاطر نشان کرد: این بیمارستان جنرال یا عمومی که همه بخش ها  را دارد و در برخی زمینه ها از جمله تروما، پیوند اعضا وسرطان بیشتر توسعه یافته است.

وی تاکید کرد: این بیمارستان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت است و با تعرفه های دولتی ارائه خدمت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://bayanbox.ir/view/4159571295653715246/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C.jpg